مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

من کارمممم

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۵۳ ب.ظ

میگن برای سال های گذشته سوگواری نکنین

با اینکه همیشه سعی کردم آدم فعالی باشم و از وقتم استفاده کنم؛ اما بازم حس می کنم دوران لیسانس می تونستم خیلی عملکرد بهتری داشته باشم.

گاهی حس می کنم دوران لیسانسم دوره ای بوده که 80 درصد زندگیم سوخت شده. به جز موارد استثنایی که اتفاقات خوبی محسوب می شدن، بقیه ش همه ش درجا زدن و ندانم کاری بوده.

خلاصه من الان اینجام

با همین سطح استعداد و هوش و توانایی.

شاید نشه استعداد رو زیاد کرد، اما خوشبختانه چیزی به اسم تلاش وجود داره که قابلیت ارتقا داره.

پس بیشتر تلاش می کنم.


+من کارم... بازو و نیرو دارم... هر چیزی رو می سازم... از تنبلی بیزارم... از تنبلی بیزارم

                         نوستالوژی کودکی!

۹۶/۰۸/۱۶

نظرات  (۲)

اسم من ، اندیشه

به کار می گم همیشه

بی کار و بی اندیشه

چیزی درست نمیشه


ما کار و اندیشه

با هم هستیم همیشه

میدونیم تنهایی

چیزی درست نمیشه


(یادش بخیر) دوستش میداشتم.

اون موقع من راهنمایی بودم. شما باید خیلی کوچکتر می بودی.

:)))))

پاسخ:
راستش زمان من پخش نمی شد 
داداشم اینا برام میخوندن:))
۲۰ آبان ۹۶ ، ۲۲:۲۵ همطاف یلنیـــز

اسم من اندیشه... به کار می گم همیشه ... بی کار و بی اندیشه چیزی درست نمی شه... چیزی درست نمی شه

ما کار و اندیشه... با هم هستیم همیشه ... می دونیم تنهایی کاری درست نمی شه

.

سلام سلام

تلاشت مستدام  و پرثمر بادا

پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">