مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

رژیم غذایی جدید

پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵ ب.ظ

بعد از چندین روز خلاصه دردم سبک شده و می تونم بدون درد پشت لپ تاپ بشینم.

کارای آزادسازی مدرک ارشدمم کامل انجام شده و فقط می مونه پست شه دم خونه.

الان فک کنم دیگه بهانه ای ندارم جز اینکه بشینم زبان بخونم.

مسخره ست، نمی فهمم چرا اینقدر دلم گرفته!


رژیم جدیدی رو شروع کردم، که در واقع رژیم نیست و منطقیه.

اونم این که صبحانه و ناهار رو مثل همیشه می خورم، بعد شام رو فقط ساعت 6 عصر می خورم و تا فردا صبح موقع صبحانه چیزی نمی خورم.

الان سومین شبی هست که دارم رعایت می کنم و فکر می کنم بیشتر برای تزکیه نفس خوبه :| اونم برای منی که به خوردن علاقه دارم، کار سختی محسوب میشه..اونم شب به این طولانی ای...

فقط شب چون باید قرص بخورم، یه سیب کوچیک می خورم که ضعف نکنم. قراره این حرکت برای یک هفته ادامه داشته باشه...


این چند روز مریضی فک کنم تاثیر مخرب گذاشته روم. اینو هم در نظر بگیریم که من تو ایده آل ترین شرایط هم یه نقطه ی سیاه پیدا می کنم و شروع می کنم به غصه خوردن...


۹۷/۰۷/۱۲

نظرات  (۲)

۱۳ مهر ۹۷ ، ۰۰:۰۰ مصطفا موسوی
ولی معقول تر اینه که وعده‌ی ناهارو حذف کنی و شام بهتری بخوری (مخصوصا که میگی میخوای سر شب بخوری) حالا بعدا یه هفته هم این مدلی تجربه کن!
وسط گزارش روزمره یهو میگی مسخره ست دلم گرفته بعد باز گزارش روزمره میدی بعد باز میگی من توی ایده آل ترین شرایط هم فلان! کلا پراکنده ست ذهنت انگار!
و در نهایت این که باعث خوشحالیه دردت کمتر شده
و من الله توفیق!
پاسخ:
آره ذهنم آشفته ست خیلی :(

رژیمه هی عوض میشه هفته به هفته. مثلا یک هفته مرغ و گوشت حذف میشه. هفته ی بعد سیب زمینی و برنج. یک هفته هم انگار ناهار حذف میشه و فقط شام داره.
۱۳ مهر ۹۷ ، ۱۲:۲۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
منم می‌شینم توی سیاهی مطلق یه نقطه سفید پیدا می‌کنم و بهش دل می‌بندم:/
پاسخ:
آفرین خیلی خوبه اینطوری😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">