مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

هر موقع میام خونه ی خواهرم؛ حس انگل اجتماع بهم دست میده‌. بس که هیچ کاری نمیکنم.

+ازین ادمایی که هیچی تو پیج و وبلاگشون بروز نمیدن بعد یهو یه حرکت خفن میزنن خوشم میاد. من قابلیت این همه مخفی کاری و لفافه بازی رو ندارم!!! متاسفانه من همیشه ی خدا همه چیم معلومه و زندگیم رو دایره هست! گاهی بابت همین از خودم دلخور میشم. اما اگه غیر از این رفتار کنم دیگه خودم نیستم! دیگه آی دا نیستم!

+چطوری سکرت تر باشم؟ :|

+آریا یکشنبه دنیا میاد‌.


۹۸/۰۱/۳۱

نظرات  (۶)

آریا دنیا اومد و مبارکه ؛)
پاسخ:
یه روز زودتر دنیا اومد:))
مرسی^-^
۳۱ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۴۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
قدمش مبارک باشه ان‌شاالله^_^
پاسخ:
مرسی عزیزم ^-^
سلام
تابستان یکهو گذاشتید و رفتید ، فکر کردم دیگه قصد نوشتن در اینجا رو ندارین، حالا برگشتم و دیدم ظاهرا خیلی وقته که برگشتید  واقعا خوشحال شدم 
پاسخ:
سلام عزیزم...
خوشحالم که دوباره بهم سر زدین
بله دوباره از بهمن ماه می نویسم.
این اولین پست بعد از برگشتنه:
http://inthemoon.blog.ir/post/408
والا سکرت بودن به نظر من شرایط می خواد 
یکی از شرایطی این حالت رخ میده اینکه انتظار اتفاقی نداشته باشی یهو وارد اون اتفاقه میشی 
دومین شرطش هم همین موضوعی که شما نداریش یعنی بی برنامه بودن 
پاسخ:
خیلی بهشون غبطه میخورم
من نمیتونم اینقدر حرفامو نگه دارم!
من از آخرین پست می خوندم تا اونجایی که قبلن خوندم بعد نوشتین آریا دو روزه به دنیا اومده با خودم گفتم عجب چطور طاقت آورده نگفته این دو روز؟هی اومدم عقب تر و دیدم نه اتفاقا روز شماری شده و دوستم داره موهاش فرفری باشه :))..خلاصه خیلی باحال بود :))

پاسخ:
خواننده ی خاموش؟ :))
نه مینویسم بازم چند وقته :))
من از ازل آدم به خود سخت گیری بودم اونجایی که می تونستم نباشم و تمام این مدت که می خوندمتون  می رفتم وبلاگ یه نفر بعد از اون دلستون بعد میومدم اینجا:/ :))
امروز انقلاب بیانی شد بالاخره دنبال شدید.آهاا بنویسید... بنویسید...
پاسخ:
آها...پس که اینطور...
باعث خوشحالیه و خیلی ممنون که منو می خونید :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">