مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

با امیلی

شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۹ ق.ظ

همونطور که همدم روزهای نوجوانیم جودی ابوت بود

همدم روزهای جوانیم آنه شرلی و هایدی؛

هیچ وقت فراموش نمی کنم که همدم روزهای پیر دختریم امیلی بوده.


+آه خدایا. اصلا درک نمیکنم چرا اینقدر غمگینم.

+امیدوارم پنج سال آینده به اندوه این روزا بخندم.


نظرات  (۷)

هایدی...
قصد داشتم برم بخرمش..
کتابش خوبه؟
انتشارات قدیانی رو دیدیم من..
پاسخ:
هایدی خیلی خوبه:)
مال من قدیانی نبود.. اما کنجکاو شدم مال قدیانی رو هم ببینم..
پیر دختری؟؟؟؟این حرفا چیه؟نبینم دیگه از این اصطلاحا به کار ببری هااااااا.اینا مال قدیماست که دخترا رو زیر ۲۰سال شوهر میدادن.
همه مون غمگینیم آیدا.هرکی یه نوع
پاسخ:
لزوما مربوط به ازدواج نیست ندا
فکر و روحم خیلی خیلی خسته ست..
می دونم میدونم..
۱۱ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۸ احسان شریعتی
من دارم اتوبان را برعکس طی می‌کنم تازه می‌خوام برم سراغ هری پاتر :))
پاسخ:
چه ایرادی داره
به نظر من برای کتابا نباید رده ی سنی قائل شد..
۱۱ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۳۱ احسان شریعتی
بله درست می‌فرمایید برای همین در سی سالگی نشستم بابالنگ دراز خوندم و ذوق زده شدم
پاسخ:
بسیار عالی :)
۱۲ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۲۷ مصطفا موسوی
😒😒😒😒
پاسخ:
:(
از آدمیی با کمالات و دانشی مثل شما استفاده از واژه پیردختر بعید بود 
چند جمله اول خوب شروع کردی و خوب تموم کردید 
به نظرم بهتر بود بجای این واژه از کلمه ای مثل دختر بالغ استفاده می کردید خیلی مناسب تر و با انرژی تر بود. 
انرژی تون ایشالله برگرده 
پاسخ:
دیگه اون لحظه غمگین بودم:)
۰۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۷:۴۵ دانلود سریال خارجی

وبت عالیه ممنونم از مطالب زیبا و عالیتون با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">