مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

خلافی

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۴۳ ب.ظ

گاهی هم کارهای نابخردانه زیاد می کنم.

مثل امروز که ورداشتم پول لیزر این ماهمو دادم مانتو خریدم!

و نمیدونمم که چرا این رنگو ورداشتم :||

آقای محترم با لحن اینکه دلم نشکنه گفت قشنگه... ولی خب دیگه، با توجه به پولی که خورد باعث تاسفه این انتخابم :))

موقع خریدنش هی با خودم تکرار کردم تا به کی رنگ های تکراری،

این شد که یه مانتوی گلبهی با توپ توپای سفید برداشتم!

خدای من. من تا حالا تو عمرم مانتوی گلبهی اونم اینقدر روشن نپوشیدم..

این چه کاری بود کردم :))

۹۸/۰۳/۱۸

نظرات  (۹)

۱۸ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۱۰ محدثه بانو
واسه تنوع عالیه به نظر من کارخوبی کردی:)
پاسخ:
مرسی عزیزم
^-^
به نظرم تو کلا خوش سلیقه ای و مطمنا این مانتو هم خوشگله ؛)
امیدوارم پول لیزر سریع جور شه 
پاسخ:
مرسی آبان جان؛ امیدوارم این بار هم سلیقه م درست کار کرده باشه :))
ایشالا :))
به عنوان کسی که هر رنگ مانتویی پوشیده به خاطر این انتخاب قشنگ بهت تبریک میگم :)
پاسخ:
کامنتتان باعث مسرت است:))
مرسی:))
۱۹ خرداد ۹۸ ، ۰۸:۱۱ مصطفا موسوی
خیلی ام خوبه. من تازه. تیشرت گلبهی گیرم بیاد میپوشم تو که دختری:)
پاسخ:
الان که تو عکسا میبینم قشنگ شده راضی ام :))
۱۹ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۱۴ احسان شریعتی
سخت نگیر ما ربات نیستیم که کلا مطابق با نظر برنامه نویس و طراحش پیش بریم، البته یه تکه نایلون هم نیستیم که باد ما را با خودش ببره :))
پاسخ:
جمله ی فیلسوفانه ای بود:))
موافقم.
منم حالاها دلم می خواد رنگ ها و طرح های جدیدو امتحان کنم. مثلا از قبل عید پی رنگ نارنجی ام. به نظر من که کار بسیار خوبی کردی. این که با زیاد شدن سن (نمیگم سنتون زیاده ها، چون خودم داشتم به سمتی می رفتم که از یکسری رنگ ها و با لتبع یکسری کارها ابا داشته باشم) نذاریم بریم تو خط.
تو ریل قبل بمونیم.

پاسخ:
نه از نظر سنی منظورم نبود
اما برخی اوقات تغییر دادن چیزایی که از قبل بودن برام سخته‌

بله نباید خودمونو محدود کنیم:)
۲۲ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۳۹ زهرا طلائی
تنوع همیشه خوبه، سعی کن ازش لذت ببری.
تازه با سلیقه‌ی تو شک ندارم خیلی قشنگه
پاسخ:
مرسی عزیزم ^-^
کار خوبی کردی 
تنوع هم خوبه 

پاسخ:
مرسی:)
(((((: بابا خوبه خو تنوع!
عادت میکنی به اینطوری پوشیدن
من خودم البته سه رنگ مشکی کرمی ابی بیشتر ندارم :| تیره!
پاسخ:
:))
بله حق با شماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">