مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

گلدوز

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۵۰ ب.ظ

دیروز رفتم یه کارگاه گلدوزی خریدم، ازین دایره چوبی ها، که توش پارچه ی گلدوزی می مونه.

و چهار رنگ نخ گلدوزی.

من که گردن ندارم بشینم گلدوزی کنم، اما بدم نمیاد برخی اوقات باهاش سرگرم شم. رنگ هاش و تصور اینکه بتونم گل بدوزم خوشحالم می کنه.

با اینکه مادرم خیاط بوده، من حتی کوک زدن هم بلد نیستم. خواهرم خیاطی و گلدوزی و کاموا بافی بلده. من؟ هیچی.

نمی دونم به چه دلیلی اما مامان هیچ وقت استقبال نکرده یاد بگیرم و تقریبا مانع هم شده.

دیروز هم که آوردم نشونش دادم وسایل گلدوزی رو، با خنده گفت مگه میخوای ترک تحصیل کنی؟

زندگی عجیبی دارم!


نظرات  (۶)

منم دلم می خواهد بافتنی یاد بگیرم ....هروقت خواستم برم کلاس یه جورایی مامانم مخالفت کرد که پشیمون میشدم 
 ..ولی یه روزی حتما میرم :)
پاسخ:
فکر کنم بس که سرمون تو کتاب بوده
یه بار بخوایم کاری غیر از این کنیم مادرامون فکر میکنن ناخلف شدیم!
چه لذت شیرینی : )
پاسخ:
خیلی :)
گلدوزی خیلی خوبه. منم کارهای گلدوزی انجام میدم. :)
از کارهایی که دلم خیلی می‌خواد یاد بگیرم، قلاب‌بافی و بافتنیه. آااا خیلی سخت به نظر می‌رسه. ولی حتماً یه روز یاد می‌گیرم!
پاسخ:
به نظرم همه ی این کارا بیشتر از سخت بودن، حوصله میخوان
یعنی به نظرم کسی حوصله کنه خیلی راحت و در کوتاه ترین زمان ممکن یاد میگیره!
چیزی که من ندارم :))
نه من حوصله زیاد دارم، منتهی مدت طولانی‌ای فکر می‌کردم توی یادگیری این یکی خنگم! خیلی امتحانش نکردم. یکی دوبار دست خواهرم و مامان و خاله‌ام رو دیدم و این زمان طولانی‌ای هم نبود البته. چند دقیقه‌ی کوتاه. اما در کل نمی‌تونستن بهم بفهمون که اون میل از کجا در اومده :))))) واکنشی هم که داشتن، من رو مطمئن کرده بود که حتماً من توانایی‌اش رو ندارم. :))
اما حالا اگر وقت شد قراره از روی یه خروار ویدئویی که دانلود کردم، در کمال حوصله بشینم یاد بگیرم و بالاخره کشف کنم میل چطور درمیاد. :)))
پاسخ:
:)))))
چه تفاهمی :))) منم هیچ وقت نمیفهمم میل از کجا در اومده :)))
آره ویدئو دیدن حداقل عزت نفس و اعتماد به نفس آدمو خراب نمیکنه در مقابل مادر و خواهر :))))
بزنین قدش✋چون منم هیچ وقت نفهمیدم میل از کجا بیرون میاد😂😂😂
پاسخ:
:دی
اِ پس تنها نیستم. :))) می‌بینی تو رو خدا چقدر پیچیده‌ست؟؟ :))))
آره از روی ویدئو راحت میشه یاد گرفت. از زوایای مختلف نگاه می‌کنم، بالاخره ازش سر در میارم. :))
پاسخ:
عالیه :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">