مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

دلخوشی های فندقی

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۲۷ ب.ظ

+ تو بلوار دیلمان، نزدیک خونه ی خواهرم، یک نانوایی باز شده، که منو به هیجان میاره.

هرچند پای هاش خیلی شیرین بود و چندان پربار نبود؛ اما نون هاش فوق العاده بود. تو چند روزی که خونه ی خواهرم بودم، چند باری ازش خرید کردیم.

قیمت هاش هم گرونه. یه قرص نان 6 تومن مثلا.

اگه ساکن رشت هستین، یک بار خرید ازش رو امتحان کنین.


+ امسال لباس خونه نخریده بودم. دیروز که مسیرمو به سمت شهرداری کج کردم، دو دست لباس گرفتم. به مرتب بودن تو خونه چقدر اهمیت میدم؟ خیلی.


+ خواهرزاده کوچیکه ظاهرا کنکورش رو خوب داده. تا ببینیم چی میشه.


+ یه رفیق مجازی جدید پیدا کردم. قرار شده هر جا گیر و گور داشتیم از هم سوال بپرسیم. من که معمولا سعی میکنم مشکلاتم رو با سرچ حل کنم. اما اون وقتی سوال میپرسه خیلی ذوق زده میشم. که خودمو تست کنم ببینم چقدر بلدم. یا مثلا باعث امیدواری میشه چیزی که قبلا برای من سوال بوده، برای بقیه هم گیج کننده ست.

نمی خوام بدجنس باشم، اما ظاهرا من تحلیل هام بهتره، اما نمی دونم چرا تقریبا نمره هامون برابره. احتمالا دوست جدید فرزتره و سرعت عمل بیشتری داره.


+ خواهر از دستم شکاره که چرا اینستامو باز نمیکنم. همه احتمالا فکر میکردن با توجه به فعالیت خیلی زیادم در اینستا و اونم در هر دو پیجم، خیلی زود پشیمون بشم و برگردم.

اما خب ترجیح میدم به محیطی که بهم استرس وارد میکنه حالا حالاها برنگردم.


+ این مورد جز دلخوشی های فندقی نیست. اما وقتی برگردم به اینستا، از پیج خصوصیم ناشناس ها رو پاک خواهم کرد. واقعا چقدر منرجر کننده ست برام کسی با پیج دوم سومش آدمو فالو کنه فقط برای اینکه از زندگی آدم سر دربیاره. بعد خودش هیچ وقت پیج اصلی، اسم اصلی و ... رو نکنه. به نظرم خیانته. حالا شاید در ابعاد کوچیک تر.

برای من پیج دوم و سوم که فقط بقیه رو چک کنم اونم در سکوت، بوی تخم مرغ گندیده میده.





نظرات  (۱۰)

۱۶ تیر ۹۸ ، ۲۳:۳۵ آسِمــــــــان .
اونایی هم که با پیج به اصطلاح کاریشون بهت ریکوعست میدن واسم خیلی منزجر کننده ان. چون با پیج اصلیش تو رو قابل نمیدونه، ولی چون به لایکان نیاز داره با پیج کاریش فالوت میکنه :| من ندونسته در دام یک نفر قرار گرفتم و متاسفانه هنوز فالو دارمش
پاسخ:
اره اینم خیلی ناراحت کننده ست.
چند تا از بلاگرا هم چنین حرکتی زدن.
من آنفالو کردم
عه راست میگی مورد اخری شامل من میشه خب پس چیکار باید کرد؟
پیج دوم سومم نیس ولی خب کلا اهل پست گذاشتن نیستم فقط میام که پستای بقیه رو ببینم.ولی یه پیج دیگه دارم که هیشکی ازش خبر نداره فالورم نداره واسه خودمه که هرجا خواسم برم هر کامنتی دلم خواس بذارم کسیم نفهمه کیم.😂😂😂

پاسخ:
حالا در مورد تو ایراد نداره :))
۱۷ تیر ۹۸ ، ۰۱:۱۴ مصطفا موسوی
راستش منم برام جالب بود این که یه نفر مث تو که انقد عاشق اینستا ست چقد دووم میاره؟ و خب حقیقتا آورین! روی من یکیو کم کردی:))
پاسخ:
مرسی
مگه تو برگشتی باز؟
۱۷ تیر ۹۸ ، ۱۳:۲۹ مصطفا موسوی
من گفتم یه ماه نمیرم و نرفتم. برگشتم یه استوری هم گذاشتم اما دیگه جذاب نیست برام
از امشب قراره باز یه ماه اون و تلگرام و کلا همه رو جز واتساپ که کاریه پاک کنم. خلاص
پاسخ:
اها..
فکر خوبیه 
من دلم برا عکس های رنگی رنگیت تنگ شده 
پاسخ:
مرسی پریسا :)
منم دیلت اکانت کردم😐
پاسخ:
عه :)
حالا شاید دوباره میخواستی برگردی
ولی من معتقدم نباید فامیل رو فالو کنی...اونا هم تو رو
الکی از کاه کوه می سازن
پاسخ:
موافقم
حالیشونم نمیشه چیزی
دلم خواست اون نونوایی رو ببینم. تبلیغت وسوسه‌انگیز بود. منو یاد نونوایی‌های جذاب فرانسوی انداخت. :) یعنی من هم می‌تونم نون‌های خفنشو بخورم؟! آخه من وگانم.
+در مورد اون اکانت‌های فضول هم کاملاً موافقم. واقعاً که چی؟ از زندگی طرف سر دربیاری که چی بشه؟! چه اثری تو زندگی خودت داره؟!
البته درستش اینه که اگر من خیلی حساسم و صفحه‌ام واقعاً پرایوت و شخصیه، فقط اکانت‌هایی که می‌شناسم و نام و نشون دارن رو بپذیرم.
پاسخ:
خب تو نون ها که تخم مرغ نمیزنن. عملا گندم و آب و مخمر هست. فکر کنم هر نونی باشه بتونی بخوری :)
آره اما برخی اوقات دلم نمیاد. میترسم آشنایی کسی باشه اما خودشو معرفی نکرده بعد غصه بخوره :|
فکر کردم همه جور نونی منظورته. مثل نون شیرمال و این جور چیزها. بعضی نون‌ها توشون شیر و تخم‌مرغ دارن، یا حداقل رویه‌شون. حالا کجاست این نونوایی خفن؟ :)
آره درسته، ولی معرفی کنن خب. کی می‌فهمه اونی که آیدیش مثلاً بانوی پاییزیه با عکس گل و بلبل کیه؟! :/
پاسخ:
اینجا نان فرانسوی و سیمیت و نان سیمیت رو داشت. اما نمی دونم توشون تخم مرغ داره یا نه.
رشت بلوار دیلمان، اسم فروشگاشم بانان

آره، منم ناراحت میشم کسی معرفی نمیکنه
ممنونم عزیزم. :)
پاسخ:
:)*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">