مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

از اعصاب سوراخ شده م با دریل

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۰۰ ق.ظ

یعنی من یک سال مداومه دارم هی به سوالات تکراری جواب میدم.

تهش یا باز حالیشون نمیشه، یا قضیه رو نمیگیرن و باز یه سوال هپرا تر میپرسن.

یا اصلا فراموش میکنن بعد دوباره دفعه ی بعد روز از نو و ....

خدایا رحمی... این بازی رو تمومش کن این هفته؛ به ستوه اومدم..

من این مدت صبر ایوب به آپشن هام اضافه شده اما نتیجه ش تپش قلب و لرزش بدن و عصبی شدن مفرط و مداومه.

 

۹۸/۰۹/۱۶
آی دا

نظرات  (۶)

ای بابا چرا! فک و فامیل از برنامه هات باخبرن و سوال پیچت میکنن؟

دایورت کن بابا. خودتو اذیت نکن (کی به کی میگه D: )

پاسخ:
فک و فامیل نه
همین خانواده م
دهنم کف کرده یه چیزو 1500 بار توضیح دادم
حالا خوبه همه شون تحصیل کرده ان :|

هه هه هه. عیبی نداره حالا خسیس. یه کم توضیح بده دیگه چی میشه مگه :)))

همه که مث من و تو خودشونو وقف این راه نکردن

پاسخ:
دیگه تکرار مکرراته خیلی چیزا

حق داری‌.... میدونم!

کیپ کالم و نفس عمیق و این حرفا

پاسخ:
:((((

حرص میخوریــــــــــــــــــــــم (با لحن مهران مدیری)

http://makdiary.blog.ir/post/99

پاسخ:
اوهوم...
۱۶ آذر ۹۸ ، ۰۸:۳۸ مصطفا موسوی

جوابو بنویس روی کاغذ بچسبون به دیوار هال! 

پاسخ:
هعی

آرام باش و این آرامش را هم منتقل کن. هر چند درونت ممکنه توفانی به پا باشه.

پاسخ:
مشکل همون آرامشیه که از درون ندارم :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">