مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

سررررررررر دررررررررررد

چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۷:۴۰ ب.ظ

من فکر کنم تا وقتی کارامون تموم شه؛ از این حجم سر دردی که هر روز تحمل می کنم، دیگه هیچ سری برام باقی نمونه که بتونم درس بخونم😐

۹۹/۰۸/۰۷
آی دا

نظرات  (۱)

اخه چرا این کارو با خودت میکنی؟ حرصو جوش خوردن که تاثیری تو نتیجه نداره.در عوض اگر سعی کنی انرژیت تماما مثبت باشه و باور کنی و ایمان داشته باشی که تو لایق بهترین ها هستی چون براش تلاش کردی پس در ننتیجه تمام دنیا دست به دست هم میدن تا تو به اون چیزی که میخوای برسی و کارها سر موقعش به بهترین نحو انجام میشه. فقط کافیه که تو انرژی ترس و اضطراب رو نفرسی به اطرافت. سعی کن  تماما پر از امیدواری باشی و حتی یک لحظه هم به نشدن فکر نکنی؛ جوری که انگار همه چیز واضحه. کاملا مشخصه که چه اتفاقی قراره بیفته.دقیقا همون چیزی که تو دلت میخواد قراره اتفاق بیفته. لطفا با خودت قرار بذار اینجوری فکر کنی...

 

پاسخ:
نمی دونم دست خودم نیست
یه ذره خسته و کلافه شدم
مرسی عزیزم تلاشمو میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">