مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

کادو به خودم

پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۱۸ ق.ظ

امشب میخواستم خودمو خوشحال کنم؛ واسه خودم این بلوزو از دیجی کالا گرفتم. تو فروش ویژه ۶۹ تومن گرفتم.

به نظرم با شلوار سفید و کفش مشکی خوشگل میشه.

اگه سایزی که گرفتم اندازه باشه و جنسش نا امید کننده نباشه، طرح گورخریش! رو دوست دارم.

دنبال کلاه هم هستم. اما تا حالا قیمت مناسب و خوش دوخت چیزی پیدا نکردم.

نمی دونم چرا هر چی لباس دارم و بازم دارم میخرم بازم فکر میکنم هیچی ندارم. این دیگه چه بیماری هست :|

۹۹/۰۸/۰۸
آی دا

نظرات  (۳)

۰۸ آبان ۹۹ ، ۱۲:۳۰ لیانا وزیری

خیلی قشنگه.من خیلی از این مدلها خوشم میاد.

پاسخ:
مرسی ^-----^
من کلا عاشق شومیز و بلوزم
اما تو بازار به ندرت میشه جنس خوش دوخت با قیمت مناسب پیدا کرد. اکثرا قیمتا کاذبن.
امیدوارم این خوب باشه ^-^
۰۸ آبان ۹۹ ، ۱۳:۱۴ لیانا وزیری

آره دقیقا.من بلوز سفید ساده هم خیلی دوست دارم.دقیقا مثل همین که عکسشو گذاشتی منتها کاملا سفید.با یه شلوار جین روشن خیلی قشنگه به نظرم.

پاسخ:
آی گفتی
اینقدررررر دنبالشم
دیشبم از یه پیج پرسیدم گفت اتمام موجودی🙄
۰۸ آبان ۹۹ ، ۱۵:۰۷ لیانا وزیری

وای آره آیدا منم انقدرررررر میگردم و دنبالشم.اصلا همچین چیزی پیدا نمیشه.نه تو مغازه های شهرمون،نه تو اینترنت تا حالا چیزی پیدا نکردم.

پاسخ:
بوتیکا که همه لباس پاییزه زمستونی اوردن ://
چیزی پیدا کردم بهت میگم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">