مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

چشم انتظاری

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵ ق.ظ

خوبی این روزا اینه که قبل از رسیدن به پیری، معنی چشم انتظاری رو درک کردم.

مخصوصا روزای تعطیل همش منتظرم که کسی حالی بپرسه یا زنگی بزنه بدون اینکه خودم تقاضا کنم.

البته اینم بگم که به شدت حساس شدم. سوالای تکراری میرن رو مخم: پژمان نمی تونه زودتر بیاد؟ دلسوزی های بیجا عصبیم میکنه: آخی فلان چیز اونحا نیست بخوری... عادی جلوه دادن قضایا هم عاصیم میکنه: خوب کردی رفتی اینجا میموندی چیکار، دلتنگ چی هستی.

در عین ایتکه حوصله هیچکس رو ندارم، منتظر هم هستم. حالت عجیبیه.

تنها کسی که حرف زدن باهاش خوشحالم می کنه و منطقی به قضایا نگاه میکنه مامانمه که اونم دو هفته ست نتش قطعه و هزار تا آدم گنده اونجان و نمی تونن درستش کنن. خجالت آوره این حجم از بدردنخور بودن.

چقدر دیگه هیچ کسو دوست ندارم!!

چقدر دیگه هیچ کسو دوست ندارم!!

چقدر دیگه هیچ کسو دوست ندارم!!

چقدر دیگه هیچ کسو دوست ندارم!!

چقدر دیگه هیچ کسو دوست ندارم!!

چقدر دیگه هیچ کسو دوست ندارم!!

چقدر دیگه هیچ کسو دوست ندارم!!

چقدر دیگه هیچ کسو دوست ندارم!!

چقدر دیگه هیچ کسو دوست ندارم!!

چقدر دیگه هیچ کسو دوست ندارم!!

۰۰/۰۳/۲۴
آی دا

نظرات  (۲)

کی جرات داره نظر بده برای این پست خخخخ

شما همچنان جمله مورد نظر را ادامه بده و خودتو تخلیه کن

پاسخ:
فکر خوبیه!
۰۹ تیر ۰۰ ، ۰۰:۴۰ زهرا یگانه

آدم وقتی در غربت و تنهایی، هیچ کسی به دردش نمی خوره این حس بهش دست میده. 

پاسخ:
اره همینطوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">