مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

بسته پستی

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۰۸:۲۵ ق.ظ

پژمان برام حدود ده کیلو بار پست کرده.

نمی دونم میرسه یا نه. بسته های پستی دوستام که میرسه ایشالا مال منم برسه.

یه سری ظرف هام. یه کاپشنم. سه تا رومیزی سنتی. یه مقدار چوچاق خشک. دو تا کتاب فارسی. نبات. زعفران. و یه سری چیزای دیگه فرستاده. ایشالا که قبل عید بهم برسه. یکی از دلخوشی های این روزام رسیدن همین بسته ست.

 

نمی دونم سرماخوردگیه یا چی. بینی م سمت چپش کاملا زخمه تا بالا. ازون ور نفس نمیشه کشید. عطسه. سردرد.

این روزا چون همه چیز قاطی شده دقیقا نمی دونم کدوم به کدوم مربوطه!

نظرات  (۲)

سلام. قدیمها شنیده بودم که یه سخت گیریهای خاصی نسبت به محصولات کشاورزی برای عبور از مرز کشورها وجود داره. نمیدونم این قانون به سبزیجات خشک هم معطوف میشه یا نه. علتش هم جلوگیری از انتقال بیماریها و آفات نباتات و گیاهان هست. المپیک آتن به مدال آوران تاجی از شاخه زیتون داده میشد. بسیاری از کشورها آوردن این تاج ها به کشورهای مطبوع را توسط ورزشکاران به همین دلیل ممنوع کرده بودند. انشاالله زودتر بسته به دستتان برسه همراه با آن بوی یار و عزیزان به مشامتون برسه و لذتشو ببرید.

پاسخ:
سلام
درست میگین منتها نه در مورد سبزی خشک. سختگیری در مورد بذر هست و چیزهایی که قابلیت تکثیر داشته باشن.
ممنون ازتون سلامت باشید.

ان شاءالله که میرسه و حظ میکنی از دیدنشون

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">