مستقر در ماه

مستقر در ماه

من ایمان دارم که هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه :)

یک راند دیگر مبارزه کن وقتی پاهایت چنان خسته اند که به زور راه می روی… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی بازوهایت آنقدر خسته اند که توان گارد گرفتن نداری… یک راند دیگر مبارزه کن وقتی که خون از دماغت جاریست و چنان خسته ای که آرزو میکنی حریف مشتی به چانه ات بزند و کار تمام شود… یک راند دیگر مبارزه کن و به یاد داشته باش شخصی که تنها یک راند دیگر مبارزه می کند هرگز شکست نخواهد خورد.
محمدعلی کلی

بایگانی

در باب دلشوره

پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۰، ۰۸:۰۵ ب.ظ

فکر میکردم این ترم از جانب کورس داشتن کارم سبک تره، اما واقعا از سه شنبه ها و پنج شنبه ها متنفرم!

بابت سه تا کورس مزخرف این دو روزم خراب میشه.

امیدوارم تابستون و پاییز همه چی بهتر باشه.

نمی دونم چرا اینقدر دلهره دارم :(

 

 

دیروز دستگاه لیزرم رسید و صورتمو خودم لیزر کردم و صبح الکی الکی حس بهتری داشتم :دی

هفته ای یه بار باید انجام بدم.

۰۰/۱۲/۰۵
آی دا

نظرات  (۱)

سلام. از این جور دل مشغولی ها داشته باشی خوبه.

حال خوب همیشه با اتفاق بزرگ خوب پیش نمیاد چه بسا شاید اون اتفاق بزرگ اونطوری که آدم دوست داره حال آدمو خوب نکنه. حال خوب همیشه مجموعه از اتفاقات کوچک و خوب و دلمشغولی های کوچک خوب هست که روی هم جمع میشه و کلا حال آدم خوب میشه.

همیشه و همه حال احوالت به خوبی و خوشی.

پاسخ:
سلام ممنونم ازتون
انشالله همیشه شاد و سلامت باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">